Online marketing pro osobní trenéry
Úspěch osobního trenéra se nejlépe pozná podle dvou věcí. Za prvé, kolik má klientů a za druhé, jaké výsledky jeho klienti mají. Bez ohledu na to, jak skvělým osobním trenérem jste, nebude moci nikdo těžit z vašich znalostí a kvalit, když o vás nebude vědět...
Úspěch osobního trenéra se nejlépe pozná podle dvou věcí. Za prvé, kolik má klientů a za druhé, jaké výsledky jeho klienti mají.
Bez ohledu na to, jak skvělým osobním trenérem jste, nebude moci nikdo těžit z vašich znalostí a kvalit, když o vás nebude vědět. Dnes, v roce 2019, najdete na internetu všechno. Kdo zde nemá své webové stránky, jako by ani neexistoval. Pro osobního trenéra to platí dvojnásob. Online doporučení, recenze, fotky úspěšných a spokojených klientů, vlastní prezentace. To je něco, bez čeho už se dnes neobejdete, tedy ovšem pokud chcete něčeho dosáhnout.
Jak online marketing využít k rozvoji vlastního podnikání co nejefektivněji?
Bohatý obsah
K přilákání širokého publika potenciální klientely budete potřebovat především poutavý a chytlavý obsah. Reklama musí upoutat na první pohled, během 5 sekund. Použijte elegantní a sexy videa přímo z vašich tréninků, přidejte skvělou hudbu, zajímavé efekty, výrazné barvy a smysluplný text. Ukažte klientům tělo, po kterém sní a které mohou díky vašim tréninkům získat.
Inspirujte se od ostatních, ale ať to nikdo nepozná
Už Mark Twain říkal, že neexistují úplně nové nápady. Vezmete starý nápad, oprášíte ho a dáte mu něco ze sebe. Tak to zkrátka chodí. Jen nikdo nesmí poznat, o jaký starý nápad se jedná. Proto vymýšlejte, kombinujte, nebojte se experimentovat. Podívejte se, co funguje ostatním trenérům a vezměte si z toho to, co je využitelné pro vás. Po vašem. Učte se z toho, co zabírá, a dejte tomu svůj vlastní originální ráz.
Sdílejte
Vytvořili jste skvělou reklamu, příspěvek nebo video? Sdílejte ji na všech svých platformách! Jednak ušetříte a také si vás s tím lidé snáze a rychleji spojí. Komunikujte s publikem pomocí sociálních médií. Facebook, Instagram, Youtube a mnohé další platformy jsou tím pravým. Buďte spontánní. Sdílejte své pocity, podněcujte k diskuzi. Na více místech, stejným způsobem.
Vytvořte komunitu
Výše popsanou snahou a aktivitou se kolem vás postupně začne tvoři skupina online lidí, kteří vás budou sledovat a fandit vám. Možná, že se z nich časem stanou kolegové, skuteční přátelé nebo noví klienti. Pečujte o svou komunitu, podněcujte je, aby byli aktivní a psali vám na stránky recenze, komentovali příspěvky, reagovali na zpětnou vazbu dalších vašich přívrženců, aby komunikovali mezi sebou. Jakmile se o vás bude mluvit, bude vaše podnikání žít a dostávat se ke stále novým a novým lidem. A zároveň si díky komunitě můžete vytvořit stabilní základnu, z níž budete moci vycházet.
Přidejte se k 3D FITNESS komunitě
Vyprávějte příběhy
Lidé milují příběhy. Rádi se ztotožňují s hlavními hrdiny. Řekněte jim svůj příběh, proč děláte to, co děláte, co jste dělali dříve, co vás k tomu přivedlo. Přiblížíte se jim, dostanete se na jejich úroveň a oni vás nebudou vnímat jako nějakého anonymního „nabušeného“ trenéra, ale jako jednoho z nich, kterému se podařilo to, o čem ostatní jen sní. Sdílejte příběhy úspěšných klientů ať další vidí, že uspět mohou i oni. Že to není jen výsada vyvolených, ale že snaha a úsilí se vyplácí a že jim k tomu pomůžete právě vy.
Nástroje a triky
Díky množství analýz a SEO je dnes snadné zjistit, co klienti hledají, aniž byste se jich museli přímo ptát. Využívejte klíčová slova k upoutání jejich pozornosti a sledujte dosah těchto postupů. Budete se tak udržovat stále v obraze, protože zjistíte, co je dobré změnit a co naopak zachovat.
Buďte interaktivní
Neomezujte se ale jen na web a online marketing. Vyjděte ze své ulity a setkávejte se s lidmi osobě. Ať o vás nejen vědí, ale ať vás i vidí. Využijte online marketing k uspořádání společného setkání, prohlídku vašeho fitness s vyzkoušením profesionálních strojů či jiných cvičebních pomůcek, bezplatné lekce „za věrnost“ nebo workshopu na téma, které si klienti sami zvolí.
Staňte se hvězdou
Buďte sví a přirození. Mějte radost z toho, co děláte. Lidé budou mít potom také radost, bude je to s vámi bavit a budou se k vám rádi vracet. Neusínejte na vavřínech, sdílejte s klienty kvalitní obsah, scházejte se s nimi a učte se od dalších úspěšných trenérů. V tom vám mohou pomoci různé akce, jako je například největší fitness akce ve střední Evropě Kongress – Pohyb a zdraví, kterou každoročně pořádá společnost 3D FITNESS nebo akce se zaměřením, například TRX Boot Camp a mnohé další. Pro vlastní rozvoj můžete zkusit nějaké z mnoha školení s různým zaměřením, které pořádá 3D FITNESS Academy a kde se setkáte s různými zajímavými lidmi z oboru. Dělejte pro sebe, své fitness klienty i fanoušky to nejlepší co můžete a staňte se hvězdou.