5 kroků k efektivnímu marketingu i s omezeným rozpočtem

Marketing je to, co prodává. Prezentujte se účelně a efektivně a zvítězíte. Investujte do marketingu a budete mít úspěch. Jak na to se dozvíte v našem článku.

Marketing je to, co prodává. Prezentujte se účelně a efektivně a zvítězíte. Investujte do marketingu a budete mít úspěch.

A pozor – ona investice nemusí být v řádu tisíců. Dobrý obchodník se mimo jiné pozná podle toho, jak dokáže nakládat s omezeným rozpočtem, a přesto si zařídí dechberoucí reklamu, která mu přivábí potřebný počet zákazníků.

Matrix Fitness ve spolupráci s Joshem Levem, zakladatelem Associate of Fitness Studios, sestavili stručného průvodce popisujícího 5 klíčových kroků k efektivnímu marketingu v případě, že máte omezený rozpočet. Josh Leve je skutečný odborník, který má více než desetiletou praxi v oblasti prodeje, poradenství, reklamy, marketingu, provozu a maloobchodu ve fitness průmyslu. Kromě toho ve všech zmíněných oborech poskytuje i konzultace.

8270082827_c47cf0d071_z

Které kroky tedy implementovat do své marketingové strategie, aby byla efektivní a začala vydělávat?

1. Definujte své cíle

Při navrhování účinné marketingové strategie je první prioritou definování vašich cílů. Musíte být schopní je specificky vyjádřit. Položte sami sobě otázky typu: Na co se zaměřit? Jaký je nejlepší způsob, jak se tam dostat? Odpovědi pomohou formulovat konkrétní plán.

2. Vytvořte svůj plán

Dalším logickým krokem je vytvoření písemného plánu, který můžete s postupem času flexibilně měnit. Klíčem je použití různých médií, jako jsou třeba obrázky či videa, s omezeným množstvím slov. Efektivní marketing musí být koukavý, líbivý, nijak nekomplikovaný a jednoduchý, aby se lidem dostal pod kůži. Vytvořte si mapu časové osy pro splnění vašich cílů a znázorněte zde jednotlivé kroky, které k nim vedou.

3. S rozpočtem zacházejte moudře a obezřetně

Třetí a pravděpodobně nejtěžší krok se týká rozpočtu samotného. Dobrou zprávou je, že žijeme ve věku, kdy nejjednodušším prostředkem pro oslovení potencionálních zákazníků jsou sociální sítě, kde není drahé inzerovat. Za pěkné peníze seženete šikovného copywritera či grafického designéra, kteří dokáží z ničeho udělat skutečné NĚCO.

4. Vytrvalost

Zamyslete se nad tím, kolikrát jste obdrželi marketingové materiály jiných firem e-mailem. Možná si řeknete, že pro oslovení potencionálních zákazníků to jednoduše nestačí. Svým způsobem je to pravda. Jeden mail, nebo jeden příspěvek na sociální síti nic nevyřeší. Proto nesmí zůstat u jednoho. Své klienty musíte chytře bombardovat tak, aby si nebyli vědomi toho, že se jedná o bombardování.

5. Mluvte pravdu a buďte otevření

V neposlední řadě se držte svých hodnot a za žádnou cenu z nich neslevujte. Ano, sice vytváříte značku, ale pořád jste to vy a prosazujete své cíle. Vaše marketingové snahy by tomu měly odpovídat.

gpt_fun_teamwork_1057_malé

Těchto 5 zdánlivě jednoduchých kroků pomůže maximalizovat efektivitu marketingové strategie i s omezeným rozpočtem. Vyzkoušejte je a sami budete překvapení změnou, která z implementace těchto tipů vyplyne.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.