CESTOVÁNÍ V "NOVÉ DOBĚ". Jak přilákat do komerčních a hotelových center klienty na cestách?

Ať chceme nebo ne, ocitli jsme se v "nové době", které je třeba se přizpůsobit. Přes zvýšená hygienická pravidla se fitness centra pomalu ale jistě vrací do normálu. Jak zvýšit potenciál vašich fitness služeb v nadcházejícím letním období? Nabídněte své služby i turistické klientele.

Ať chceme nebo ne, ocitli jsme se v "nové době", které je třeba se přizpůsobit. Přes zvýšená hygienická pravidla se fitness centra pomalu ale jistě vrací do normálu. Jak zvýšit potenciál vašich fitness služeb v nadcházejícím letním období? Nabídněte své služby i turistické klientele. Letní období, spojené s cestováním, je za dveřmi, a proto se můžete zaměřit právě na aktivní jedince, pro které je sport a fitness nedílnou součástí jejich dovolené. Jak tyto klienty přilákat do vašeho fitness centra, co jim nabídnout a za jakých podmínek?

Cestování v nové době (1).jpg

FITNESS CENTRUM JAKO SOUČÁST UBYTOVÁNÍ

Hotelová fitness centra mají jistou výhodu v tom, že mohou nabízet hostům své fitness a wellness služby v rámci samotného ubytování. Je ale potřeba myslet i na to, co dnešní lidé na cestách vyhledávají. Bude pro ně pobyt ve vašem zařízení atraktivní? Budou moci cvičit jak v moderně vybaveném fitness centru, tak i třeba na čerstvém vzduchu? Právě možnost venkovních aktivit v podobě outdoor funkčních zón bude hrát významnou roli. Přes všechna hygienická opatření se najde i část klientů, kteří v uzavřených prostorech nebudou chtít trénovat a pokud chcete zaujmout i tuto skupinu lidí, pak byste měli možnosti outdoorových aktivit určitě zohlednit. Minimálně budete o krok před konkurencí a rozšíříte si klientelu.

Cestování v nové době (2).jpg

Cestování v nové době (3).jpg

Co se týče velikosti sportovního prostoru, tak na ní nezáleží tolik, jako na vybavení a moderních trendech, které hosté vyhledávají. Nepotřebuje vaše fitko renovaci? Osvěžit interiér, vyměnit staré nářadí za nové, dodat všemi milované "fitness trháky", jakými jsou např. TRX nebo Total Gym? Vždy je co zlepšovat a pokud si nebudete vědět rady, není nic jednoduššího, než se obrátit na profesionály. Náš tým 3D FITNESS je vám vždy a plně k dispozici. "Ať už budete chtít nový fitness klub, renovaci stávajícího fitka nebo vytvoření atraktivní outdoor funkční zóny jsme tu pro vás, nebojte se nás na cokoliv zeptat" říká Miroslav Jirčík, jednatel 3D FITNESS.

Cestování v nové době (4).jpg

JAK NALÁKAT KLIENTY NA CESTÁCH DO VAŠEHO KOMERČNÍHO FITKA?

Pokud jste majitelem fitness centra, které není součástí hotelového komplexu, pak se vám může zdát, že se vás turistická klientela tak úplně netýká. Proč ale nevyužít tohoto potenciálu? Letos se většina Čechů chystá strávit svou dovolenou právě v Čechách. Nabídněte jim své služby a ukažte směr zdravého životního stylu a aktivního pohybu i během cestování. Fitness centra s dobrou dispozicí mají jistou výhodou. Ale i fitness kluby, které nejsou hned na očích si mohou své klienty získat. Jak na to? Zaměřte se na marketing a dobrou propagaci!

Cestování v nové době (5).jpg

Cestování v nové době (6).jpg

BUĎTE VIDĚT I KDYŽ "NEJSTE VIDĚT"

Vaše fitko nemusí být přímo v centru, aby se o vás vědělo. Vytvořte si propagační letáčky s vašimi službami zaměřené na cestovní klientelu a domluvte si jejich "distribuci". Nechejte je např. v recepcích hotelů, informačních centrech a oblíbených restauracích hostům k dispozici. Nalákat je můžete nejen na zajímavé fitness aktivity, ale i na kvalitní vybavení, moderní technologie nebo třeba množstevní slevy či možnosti dopravy až k fitness centru.

Kromě menších letáčků můžete vsadit i na velké bannery, které umístíte na dobře viditelné místo. Dejte ale pozor na dobrou čitelnost, banner by měl být koukavý a přehledný i z dálky.

Nedílnou součástí kvalitní propagace jsou samozřejmě i přehledné webové stránky s perfektním nastavením klíčových slov a SEO. Při vyhledávání sportovních a fitness aktivit daného místa, byste se měli potenciálním klientům zobrazit na předních místech vyhledávačů.

Cestování v nové době (1a).jpeg

KONKURENCE? BUĎTE O KROK NAPŘED

Když je konkurence veliká musíte být vždy o krok před ní. Co můžete nabídnout víc nebo jinak než vaše konkurence? Je to unikátní fitness vybavení, speciální tréninkové programy, světově proslulá značka fitness strojů jako například Life Fitness, nové a moderní technologie, butikový koncept, TRX, venkovní tréninkový prostor, doplňkové služby wellness či fyzioterapie nebo různé tréninkové balíčky a zvýhodněné akce? Zaměřte se na koncept jedinečnosti. Buďte unikátní, profesionální, přátelští a jednoduše sví.

"Když fitness milujete a děláte vaše podnikání od srdce, je to skvělý základ úspěchu. Pak už to stačí jen "vykřičet" do světa (promyšlenou propagací) a lidé si vás najdou. Dobrá pověst a oblíbenost vašeho klubu jsou tou nejlepší reklamou," doplňuje Míra Jirčík.

Cestování v nové době (7).jpgCestování v nové době (8).jpg

ZDRAVÍ A BEZPEČNOST NADE VŠE

Ač děláte pro bezpečnost vašeho personálu a klientů vše podstatné, nemusí to být pro nové klienty a hosty na cestách vždy zřejmé. Nejde totiž o lidi, kteří vás dobře znají. Proto je třeba na váš reklamní koncept nahlížet očima nového zákazníka. Řekněte potencionálním klientům, že se u vás nemusí bát cvičit. Popište, jaké hygienické postupy a bezpečnostní opatření jsou ve vašem fitness běžné. A pokud máte k dispozici nějakou outdoor tréninkovou zónu, pak rozhodně zmiňte i tu, bude to vaší velkou výhodou. Nabídnout můžete také vlastního trenéra pro osobní tréninky v místě ubytování klientů, a to třeba i s rouškou, pokud by si takový trénink přáli. Vyjděte jim vstříc a ukažte, že je u vás bezpečno a že o ně opravdu stojíte.

Jak provádět účinný úklid a dezinfekci ve fitness?

Jak se chystáte na letní sezonu vy? Podělte se s námi o vaše nápady

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.