Byznys plán na provozování vlastního fitness

Máme tu konec roku a možná máte v hlavě myšlenku na realizaci vlastního fitness centra či malého studia. Vytvořte si vlastní business plán, který Vám pomůže Vaši myšlenku zrealizovat a samozřejmě uspět na velmi dynamicky se rozvíjejícím trhu. Pokud právě začínáte podnikat, o to víc je třeba se plánu věnovat. Pro nováčka je celkem těžké na konkurenceschopném trhu prorazit! My ale víme, jak na to. A rádi Vám poradíme.

Máme tu konec roku a možná máte v hlavě myšlenku na realizaci vlastního fitness centra či malého studia. Vytvořte si vlastní business plán, který Vám pomůže Vaši myšlenku zrealizovat a samozřejmě uspět na velmi dynamicky se rozvíjejícím trhu. Pokud právě začínáte podnikat, o to víc je třeba se plánu věnovat. Pro nováčka je celkem těžké na konkurenceschopném trhu prorazit! My ale víme, jak na to. A rádi Vám poradíme.

Důmyslně sestavený byznys plán, který můžete v průběhu času upravovat a který bude zaměřen na vaše cíle, vám mnohé usnadní.

Jako osobní trenér či majitel fitka byste ale některým aspektům měli věnovat více pozornosti – pokud tedy chcete maximalizovat prodejní čísla. Sestavte si svůj podnikatelský plán tak, aby odstartoval vaše úspěšné podnikání!

Byznys plán na provozování vlastního fitness (1).jpg

PRO KOHO BYZNYS PLÁN VLASTNĚ TVOŘÍTE?

Za krokem jedna se skrývají ve skutečnosti dvě věci. Tou první je něco, čemu mnoho lidí nevěnuje pozornost. A v tom je vaše výhoda! Pamatujte, že jedněmi z klíčových diváků pro váš byznys plán jsou investoři. Plán totiž nepíšete pouze proto, abyste si ujasnili strategii, ale také, abyste nalákali lidi, kteří by vám mohli finančně významně pomoci.

Pokud začínáte podnikat ve fitness, pravděpodobně budete potřebovat nakoupit fitness zařízení, pronajmout nebo koupit budovu, nechat si zrealizovat fitness na míru, najmout si případně zaměstnance apod. Proto je důležité věnovat pozornost jak výnosům a výdajům na ně, tak i logistice, jako je třeba místo podnikání alemarketing. Je třeba si vše předem promyslet a propočítat.

Kromě investorů, kteří budou chtít vaše plány a cíle do detailu popsat, včetně "čísel" - veškerých investic i jejich následné návratnosti, lze popřemýšlet i o jiné alternativě, a tou je možnost financování, které vám ve vašem podnikání nabízí o něco větší svobodu a především možnost uskutečnit váš vysněný projekt takřka ihned.

Více o financování

 

Byznys plán na provozování vlastního fitness (2).jpg

Dalším aspektem, jak oslovit publikum, je poznání trhu, v němž se chystáte prorazit.

Buďte co nejkonkrétnější a zodpovězte si tyto otázky:

  • Na jakých pracovních pozicích se nachází vaše cílová skupina?

  • A v jaké věkové kategorii?

  • Cílíte na muže, kteří chtějí posilovat nebo na ženy, které chtějí získat dokonalou postavu?

  • Chcete se zaměřit pouze na určitou oblast tréninků? Například vytvořit TRX studio nebo butikové fitness zaměřené na funkční trénink?

Pamatujte, že čím konkrétnější budete, tím lépe budete schopni prodávat své služby publiku. Čím přesnější bude váš byznys plán, tím bude vaše úsilí úspěšnější a podnikání více ziskové.

Zvažte své silné stránky, prozkoumejte místní trh a vyberte segment, o kterém si myslíte, že mu můžete přidat hodnotu. Skutečnost, že budete mít toto ve svém plánu, výrazně zvýší vaše šance na úspěch.

Byznys plán na provozování vlastního fitness (6).jpg

První TRX studio v ČR jsme vytvořili v Olomouci
realizace 3D FITNESS

Nejlepší, co můžete nejen pro svůj byznys plán, ale celkově pro své podnikání udělat je, poradit se s profesionály. S někým, kdo má na trhu dlouholeté zkušenosti a kdo nejlépe není váš konkurent :).

I takové služby nabízí 3D FITNESS. Pomohli jsme již bezpočtu dnes úspěšných fitness center v jejich rozjezdu. Ať už se jednalo o vytvoření byznys plánu, financování, vytvoření fitness centra na míru, legislativní záležitosti, marketing, vyškolení trenérů a mnoho dalšího. Od nás získáte komplexní balíček služeb včetně našeho know how.

Konzultace s 3D FITNESS

 

Byznys plán na provozování vlastního fitness (5).jpg

Úspěšné fitness centrum AS FITNESS v Novém Jičíně
realizace 3D FITNESS

STAŇTE SE SVOU OSOBNÍ ZNAČKOU

Existuje spousta osobních trenérů. A také spousta klientů. Pokud chcete tu největší spoustu zlákat na svou stranu, budete muset vymyslet něco, čím budete originální a co vás odliší od ostatních. Způsob, jakým to uděláte, se stane vaší osobní značkou. Vizitkou. Každý má něco, co jej odlišuje. Vaším úkolem je prozkoumat trh a zjistit, jak se lišíte. Potom s tím seznámit potencionální i stávající klienty a dát jim tak jasný důvod, proč by si za osobního trenéra měli vybrat zrovna vás. Tím však plánovací proces vašeho byznys plánu nekončí. Jakmile zjistíte, ČÍM se lišíte, musíte ještě vymyslet, JAKÝM způsobem to budete uvádět na trh.

Plánujete psát také blog? Budete se angažovat na sociálních sítích? Kdo je vaším cílovým publikem? Jak získáte kontakty z oboru?

"Buďte placen za to kdo jste! Ukažte všem co umíte a v čem jste jedineční. Dobře se u toho bavte a vydělávejte zajímavé peníze,” radí majitel společnosti 3D FITNESS Miroslav Jirčík. Nebojte se být v byznys plánu originální a sví. Samozřejmě, že budete mít v průběhu cesty možnost vylepšovat, co se vám bude zdát nedokonalé. Ale čím jasněji budete mít směr specifikovaný na začátku, tím snáze se vám bude postupovat vpřed.

Byznys plán na provozování vlastního fitness (4).jpg

3D FITNESS Academy má svou prvotřídní osobní značku,
díky níž tyhle "borce" a jejich práci rozhodně poznáte

SAMI SI URČETE SMĚR VAŠÍ BUDOUCNOSTI

Je snadné se domnívat, že uzavření spolupráce s klientem je nejdůležitějším aspektem prodejního procesu. Stejně důležitý je ale i proces vytváření nových potencionálních zákazníků, protože jedině tak budete rozšiřovat svou klientskou základnu. Neopomíjejte proto při sestavování byznys plánu i na tuto otázku.

Nelze říci, že něco bude fungovat před tím, než to vůbec vyzkoušíte. Seznam vašich potencionálních klientů by neměl nikdy vyschnout. Musíte mít v rukávu různé způsoby, jak klienty nalákat, aby se nestali příliš závislí jen na jednom, co by je mohlo časem omrzet. Důsledkem by bylo, že byste ztratili jejich přízeň.

Jedná se o proces přizpůsobení vašeho webu a jeho obsahu tak, aby se zvýšila pravděpodobnost, že se vaše stránky objeví v horní části výsledků vyhledávače nebo alespoň v jejich těsné blízkosti. Zvolit ve svém webovém obsahu příslušná klíčová slova znamená, že vás zainteresované strany najdou mnohem snáz. Jednou ze spolehlivých metod je optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Email marketing je další skvělou strategií do vašeho byznys plánu. Obvykle vychází z toho, že máte poutavý web nebo blog, který lidé sledují a používají jako zdroj informací. Přihlásí se tak k odběru novinek a vám to dává šanci nabídnout jim svůj propagační obsah.

Byznys plán na provozování vlastního fitness (3).jpg

Ale bez ohledu na to, jakou strategii si vyberete, kvalitně zpracovaný byznys plán se vám bude rozhodně hodit. SEO a e-mail marketing nevytvářejí výsledky z ničeho. Jsou naopak sami výsledkem pečlivého strategického plánování a měly by být zahrnuty do původních plánů pro vaše podnikání.

Klíčem k úspěchu je ve všech případech tvrdá práce. Dobrá zpráva ale je, že když se budete své věci skutečně věnovat, úspěch vás nemine. Věnujte nějaký čas seznamování se s publikem, pracujte na rozvoji silné značky a efektivního vedení a plánovací strategie, abyste mohli uspět. Držíme vám palce!

Chcete si v novém roce otevřít vlastní fitness? Pomůžeme Vám

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.