5 top pravidel pro spokojené fitness klienty

Zákaznická zkušenost je jedním z nejžhavějších témat ve fitness sektoru. V celém odvětví si fitness kluby uvědomují, že pokud chtějí získat nové členy, tak každý aspekt zážitku z fitness musí být perfektně přizpůsoben jejich potřebám. Jak tedy poskytovat smysluplné zákaznické služby pro maximální spokojenost?

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty1.jpg

Zákaznická zkušenost je jedním z nejžhavějších témat ve fitness sektoru. V celém odvětví si fitness kluby uvědomují, že pokud chtějí získat nové členy, tak každý aspekt zážitku z fitness musí být perfektně přizpůsoben jejich potřebám. I když si uživatel ještě není jistý, jaké by tyto potřeby mohly být. A není to jen o loajalitě. Různé studie ukázaly, že zákazníci jsou v drtivé většině ochotni si za lepší služby připlatit.

Jak tedy poskytovat smysluplné zákaznické služby pro maximální spokojenost?Skvělé zážitky se nedějí náhodou. Je potřeba dobře rozumět potřebám a očekáváním zákazníků a mít správné procesy i firemní kulturu. Podívejte se na 5 klíčových složek, které jsou k tomu potřeba.

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty2.jpg

1. PRODUKT

Ve fitness průmyslu je „produktem“ skutečný koncept cvičení, který klub nabízí. Je nezbytné přizpůsobit tento produkt hlavní skupině klientů. Maximálně porozumět vašemu zákazníkovi a jeho potřebám. Definovat si personu Vašeho klubu. Dokázat klientovi nabídnout jedinečné a na míru šité řešení. To by mělo zahrnovat následující (ale není to omezeno pouze na ně): 

  • Cvičební programy

  • Koncept klubu

  • Strategie k dosažení konkrétních výsledků

  • Stroje a vybavení, které dokáží uspokojit i ty nejnáročnější tréninky.

Definování produktu neboli zacílení klubu je velice důležité. Je to úplně první krok k zahájení plánování uspokojení klienta. Váš klub může nabízet velmi specifický produkt pro velmi specifickou skupinu klientů např. personalizovaný, vysoce intenzivní skupinový trénink, založený na přesném měření a podporovaný špičkovou technologií. A tak podobně. Zkrátka to, co jinde nenabízejí.

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty3.jpg

2. VZTAHY

Ve fitness centru existují lidské vztahy mezi každým, kdo se ve Vašem klubu nachází: mezi členy, instruktory i zaměstnanci. Dokonce mezi zákazníkem a Vaší značkou lze vytvořit jedinečný vztah! Vytvoření silného sociálního pouta může být jedním z nejlepších způsobů, jak zlepšit udržení členů a zvýšit jejich motivaci.

Pro proces plánování zákaznického servisu musíte zvážit, jaký typ vztahů by se měl ve vašem fitness klubu dít. Zda by se měli instruktoři proaktivně spojit se členy nebo zda by měl klub organizovat aktivity, které by inspirovaly k vyšší propojenosti lidí. Nebo nechat klub více stranou, aby si členové sami vytvořili neformální spojení? Vše závisí na informacích a podnětech, které mají být členům poskytnuty.

Jaké otázky byste si jako majitel fitness měl klást?

  • Měl by klub podporovat nová spojení? Pokud ano, jak?

  • Jaký typ propojení očekávají členové?

  • Jak komunikujete se svými lidmi a se svými klienty?

  • Kdo je autoritou během tréninku?

  • Jak často byste měli komunikovat se svými členy?

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty4.jpg

3. DESIGN KLUBU

Atraktivní prostředí klubu může vytvořit opravdu skvělou atmosféru, kterou budou vaši klienti milovat. Vhodný interiér dokáže zlepšit náladu, může ovlivnit chování a především motivaci při cvičení. Různé prostory fitness musí být pečlivě navrženy. Jde o složitý proces, který zahrnuje mnoho rozhodnutí, od výběru špičkového vybavení a kvalitní podlahy až třeba po tu správnou vůni. Musí se dbát i na ty nejmenší detaily. Jak to při realizaci fitness chodí krok po kroku zjistíte: ZDE.

Jaké otázky by vás před realizací fitness měly zajímat?

  • Jsou nějaká omezení v prostoru, který máte? A jaká?

  • Jaké vybavení byste měli používat? Jaké značce dáte přednost?

  • Jaké by mělo být rozmístění tréninkových zón?

  • Jaký typ osvětlení byste měli mít?

  • Chcete mít moderní fitness propojené s technologiemi?

  • Máte vhodného partnera pro realizaci?

Každý efektivně využitý m2 fitness centra dokáže vydělat až 10 000 ročně

V dnešním konkurenčním světě jsou nároky na design opravdu vysoké. Při navrhování prostoru může správná inspirace posunout vaše fitness na vyšší úroveň.

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty5.jpg

4. STRATEGIE, PROCESY A FIREMNÍ KULTURA

Jak jsme řekli, skvělé zážitky se nedějí náhodou. Závisí na řadě pečlivě naplánovaných procesů. V této klíčové složce zážitku se strategie, procesy a firemní kultura stávají pilíři důsledného poskytování dobré zkušenosti.

Při plánování těchto procesů je třeba myslet na několik věcí:

  • Má Vaše fitko správnou klubovou kulturu?

  • Chápou zaměstnanci svůj přínos k této strategii?

  • Existují jasné strategie pro poskytování jedinečných zážitků?

  • Má společnost správné kanály zpětné vazby, aby šlo určité procesy sledovat a zlepšovat?

Klíčem k poskytování správného zážitku je porozumět očekáváním členů a vytvářet procesy založené na nich. Hluboký ponor do preferencí vašich členů odhalí, které procesy jsou vyžadovány, ale také jaká jsou jejich očekávání.

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty6.jpg

5. TECHNOLOGIE

V neposlední řadě jsou pokročilé technologie pátou složkou našeho fitness modelu. Technologie se týká nástrojů, softwaru, interaktivních prvků a systémů či propojení technologií se samotnými stroji. Což klienti dnešní doby milují, co si budeme povídat...

Správná úroveň digitalizace bude záviset na preferencích a očekávání členů. Neexistuje zde žádný univerzální přístup. Můžete se například rozhodnout, že k zajištění dokonalého zážitku potřebujete světla s měnícími se barvami, interaktivní fitness podlahu Pavigym, monitorování tréninkových výsledků pomocí MyZone nebo špičkové stroje Life Fitness, jejichž konzole půjdou propojit s chytrými hodinkami a tak podobně. Moderní digitální nástroje jsou ideální pro vytváření nových spojení, motivaci členů nebo zvýšení provozní efektivity Vašeho webu.

Moderní fitness technologie

 

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty7.jpg

Pokud chcete přilákat a udržet si členy a udržet si stávající, je velice důležité pamatovat jak na špičkové vybavení a atraktivnost klubu, tak i na další aspekty, které vašim členům poskytnou něco navíc. A to jsou vždy "JEDINEČNÉ ZÁŽITKY". Držte se těchto pěti zákonů a posuňte vaše fitness centrum na vyšší úroveň. 3D FITNESS je partner, který vám s tím pomůže. 

Miroslav Jirčík, majitel 3D FITNESS.

5 top pravidel pro spokojené fitness klienty8.jpg

 

Pro více informací mne kontaktujte.

 

 

Stačí chtít.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

KONTAKTUJTE NÁS
Business, Equipment, E-commerce, Academy, Gym
Rádi vám poradíme i s vaším fitness

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.