Webové stránky: podpora vašeho fitness byznysu

Podívejte se na naše tipy pro vytvoření webových stránek s fitness tematikou, které budou mít přímý a samozřejmě pozitivní dopad na vaše podnikání. Přinášíme vám 5 jednoduchých triků, jak vytěžit z webových stránek maximum.

Přinášíme vám 5 jednoduchých triků, jak vytěžit z webových stránek maximum.

Většina webových stránek slouží jako pouhá internetová vizitka nebo jakási online brožura. To je ale velká škoda, protože jejich potenciál se dá využít mnohem lépe. Při správném uchopení se z webových stránek totiž může stát skvělý marketingový nástroj, který pomůže získat poměrně širokou klientskou základnu. Podívejte se na naše tipy pro vytvoření webových stránek s fitness tematikou, které budou mít přímý a samozřejmě pozitivní dopad na vaše podnikání.

Webové stránky - podpora vašeho fitness byznysu_01.jpg

1. Mailing list

Jedním z hlavních bodů je vytvoření a růst mailového adresáře, kam posíláte newslettery či různé novinky. Princip je jednoduchý. Někdo navštíví vaše stránky a vyplní formulář, na jehož základě mu následně budete zasílat, co je u vás nového. Tyto zprávy, pokud mají být přijímány s nadšením, by nejlépe měly poskytnout určité řešení nějakého specifického problému, který aktuálně řeší určitý segment lidí. Mělo by to být něco, co návštěvníka stránek určitě zajímá a s čím se emocionálně propojí. Nikdo už nechce „jen“ seriál s pěti cvičebními videi, blazeovaný informační bulletin nebo přehled produktů, které prodáváte na recepci fitness centra. Zákazníci v dnešní době chtějí, abyste jim pomohli vyřešit nějaký z jejich problémů.

Příkladem cílové skupiny se mohou stát například i aktivní senioři. Měli byste jim nabídnout něco, co bude směřovat k jednomu z jejich bolestivých bodů. Například starší lidé trpí ztuhlostí a bolestivostí svalů a kloubů bezprostředně po probuzení. Jsou z toho frustrovaní, protože to zažívají každé ráno znovu a znovu. Správně vytvořené webové stránky nabídnou řešení, které budou moci vyzkoušet na vlastní kůži. Např. sestavu cviků proti ranní ztuhlosti, rady a tipy na bylinné čaje vlastní výroby, které podpoří uvolnění a krevní oběh nebo rovnou pozvánku na přednášku, workshop či lekci zabývající se přímo tímto tématem.

Webové stránky - podpora vašeho fitness byznysu_02.jpg

2. V jednoduchosti je krása

V jednoduchosti je krása. A v případě webových stránek to platí dvojnásob. Klienti potřebují mít vše přehledně uspořádané a vědět hned na první pohled, kde, co najdou. Okázalý a složitý design nikoho nenadchne, tím méně zákazníka, který přišel zjistit, kdy přijít na oblíbenou lekci nebo se jednoduše podívat, co je u vás nového. Dnešní klienti nemají čas a pokud musí na vašem webu zdlouhavě hledat základní informace, je to špatné. Webové stránky by měly odrážet reálný život vašich zákazníků, který možná není tak jednoduchý, jak by si představovali. Dejte jim proto jednoduché webové stránky, na nichž se budete prezentovat příjemnou cestou, která je pohladí po duši.

Jak by měla vypadat správná a přehledná domovská stránka? V levém horním rohu by mělo být logo, základní navigační lišta v pravém horním rohu a jednotlivé oblasti obsahující hvězdné nadpisy, recenze a přehled toho, co nabízíte. Toť vše. Nic víc, nic míň. Nic víc nepotřebujete ani vy ani vaši klienti.

3. Chce to úderný titulek

V titulcích dříme ohromná síla. Velký potenciál, který spousta prodejců neumí využít. Což je škoda. Pro vás to ale znamená plus. Naučte se to a buďte nejlepší. Titulek je to první, co člověka praští do očí, když otevře vaše webové stránky. Nemá být bulvární nebo dokonce vulgární, ale přímý, jasný, jednoznačný a konkrétně mířený na ten který problém. A nejlépe také aktuální. Jakmile upoutáte pozornost návštěvníků a oni ho rozkliknou, máte napůl vyhráno.

Webové stránky - podpora vašeho fitness byznysu_03.jpg

Pro příklad použijme zase seniory. Níže uvedené titulky řeší konkrétní problém, s nímž se mohou lidé ztotožnit, protože je z velké části sami v mnoha obměnách zažívají. A s tím, kdo to má podobně jako my, přeci soucítíme.

  • 3 jednoduché cviky, které dávám klientům, aby je nebolela záda
  • Zjistěte, jak jsem pomohl svému klientovi od protivných bolestí zad
  • Jak jsem se vrátil ke sportu bez invazivní operace?

4. Personalizujte

A ať je to vidět na vašich webových stránkách. Nabídněte něco zajímavého, čím se odlišíte. A nemusí to být nutně okázalý design, jak jsme zmínili výše. Vložte do svých webových stránek kousek z vás, aby ukazovaly, jaká osobnost za nimi stojí a na co se mohou klienti těšit, když se rozhodnou vašich služeb využít. Ať jsou plné fotografií vás, klientů, videí vašich cvičebních sestav, referencí a rozhovorů se spokojenými zákazníky.

Udělejte webové stránky takové, aby bylo na první pohled patrné, že jsou vaše. Piště příspěvky, doporučujte produkty, dávejte osvědčené typy, zapojte své spokojené klienty – lidé rádi čtou příběhy, jak se někomu podařilo vyřešit problém, s nímž se sami potýkají. Síla ztotožnění je veliká. Dejte jim důvod a oni vás budou zbožňovat.

Získejte si jejich důvěru a važte si jí. Buďte upřímní a přímí a očekávejte to samé i od svých klientů. Personalizujte. Buďte osobní. Ve videích, v příspěvcích, ve fotografiích. Přibližujte, buďte konkrétní, nezobecňujte a nemluvte abstraktně. To nikoho neoslní. Lidé chtějí přesné a ověřené informace.

V tomto bodě je dobré zmínit i sociální sítě. Ať chceme nebo ne, žijeme v internetové době, které vládnou sociální sítě. Základem je mít alespoň facebook, ale velký boom zažívá také Instagram a jiné komunity, kde se mohou vaši fanoušci združovat, a především vám dávat zpětnou vazbu pomocí komentářů, lajků a sdílení. Je to prostředek, jak být se svými fanoušky ve stálém kontaktu, a navíc nabírat i nové. Tito fanoušci, pak už budou mít blízko i na vaše webové stránky.

Webové stránky - podpora vašeho fitness byznysu_04.jpg

5. Získejte si důvěru

Tento bod vychází z předchozích čtyřech. Lidé nakupují na internetu. Ale zpravidla až poté, co se s danou stránkou lépe a blíže seznámí. Opět potřebují mít důvod. A tím důvodem je důvěra. Tu získáte, když budete poctivě dodržovat všechny předchozí 4 body.

  • Jednoduché maily – bohatě postačí černý text na bílém pozadí.
  • Předmět v podobě úderného titulku, který cílí na konkrétní problém. Takový, který lidi přiměje mail otevřít.
  • Obsah by měl dávat klientům smysl a možnost ztotožnit se s tím, co je zde řečeno.

Těchto 5 jednoduchých bodů povede ke zvýšení počtu konverzí na jakýchkoliv internetových stránkách. Vaše podnikání vynikne, efektivněji se spojíte se svou cílovou skupinou a získáte více potencionálních zákazníků, kteří pomohou vaší firmě vytvořit neomezený potenciál.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.