SLAMBALL - Ten míč si zamilujete

Tenhle míč si prostě zamilujete. Je jednoduchý a snadno ovladatelný. Je rychlý, zábavný a efektivní pro sportovce i hobbíky všech úrovní. Odtrénujete si s ním jak rychlostně-explozivní trénink tak i silově-kondiční blok, který vás zahřeje na těle i na duši.

Tenhle míč si prostě zamilujete. Je jednoduchý a snadno ovladatelný. Je rychlý, zábavný a efektivní pro sportovce i hobbíky všech úrovní. Odtrénujete si s ním jak rychlostně-explozivní trénink tak i silově-kondiční blok, který vás zahřeje na těle i na duši. Pokud chcete zlepšovat vaše rychlostně-explozivní dovednosti, tak zvolte spíše lehčí hmotnosti. Pro začátek Vám může pomoci jednoduchá rovnice - hmotnost slamballu maximálně 10% hmotnosti atleta/klienta. To znamená že pokud cvičí dáma, která váží 62 kg, tak se 4kg slamballem udělá více muziky než s 8kg, když je řeč o rychlostně-explozivním tréninku. Důležitou roli samozřejmě hraje i vyspělost klienta/ky, kde si už s hmotností hrajeme více, jelikož má větší zkušenost.

SLAMBALL (1).jpg

V čem je slamball jiný?

Nestabilní sypká výplň klade větší nároky na udržení rovnováhy, čímž zapojíte více svalových skupin než při použití medicinbalu nebo wallballu. Slamball se neodrazí zpět od země jako klasický míč a zůstane spíše ležet na místě dopadu, díky tomu umožňuje  trénovat sílu, plyometrii či výbušnost. A nemusíte pořád někde utíkat a “nahánět” odhozený míč. Můžete jej využít nejen při “práskání” o zem, ale taky si s ním pořádně “mrsknout” proti zdi. Dalším rozdílem je robustní strukturovaný povrch, který umožňuje cvičencům snadné uchopení, zatímco ultra odolný povrch vydrží vysokou zátěž.

 

Na videu je ukázka tréninku explozivity horních končetin s TRX slam ballem. Který můžete najít na našem eshopu ZDE

  • max tempo a vysoká intenzita
  • 4-6 opakování
  • začněte ve stoji, pak jděte do kleku
  • ze sagitálních pohybů do transverzálních
  • dvakrát týdně v první části tréninku
  • od jednoduchých kombinací ke složitějším

Pro začátek zvolte raději lehčí slamball 2-4 kg, abyste pohyb dokázali vykonat nejen správně, ale hlavně v maximální rychlosti.
Mezi opakováními si dejte čas, ať to nenasekáte co nejrychleji za sebou.

Na školení TRX Funkční trénink je slam ball jedním z našich hlavních nástrojů v programingu tréninku. Slam ball je opravdu míč, který si zamilujete!!!

 


 

autor: Filip Raptopulos, master trenér 3D FITNESS Academy

www.3dfa.cz

 

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.