Nalákejte do svého fitka klienty! Marketingové strategie I

Nová fitness sezóna se pomalu rozbíhá a my jsme si pro vás nachystali výběr TOP marketingových článků, které vás mohou inspirovat. Rádi byste ve svém fitku opět přivítali hromadu nových i stávajících klientů? Poznali nové technologie nebo se zaměřili na vylepšování svých služeb? Podívejte se na naše tipy a sneste svým klientům modré z nebe :).

Nová fitness sezóna se pomalu rozbíhá a my jsme si pro vás nachystali výběr TOP marketingových článků, které vás mohou inspirovat. Rádi byste ve svém fitku opět přivítali hromadu nových i stávajících klientů? Poznali nové technologie nebo se zaměřili na vylepšování svých služeb? Podívejte se na naše tipy a sneste svým klientům modré z nebe :).

 

Nalákejte do svého fitka klienty Marketingové strategie I (1).jpg

Jak dostat do svého fitka více klientů?

Kdo by nechtěl ve svém fitness centru opět přivítat všechny své stávající a navíc i nové klienty? Pokud si nejste jistí, co udělat pro to, aby si vás našli, pak považujte tento článek za spojence.

Přečíst článek

 

Nalákejte do svého fitka klienty Marketingové strategie I (6).jpg

Podcast o brandingu a marketingu

"Zaujmout zákazníka a prodat", to je hlavním cílem marketingu. Ten by ale neměl být pouze o číslech, měl by hlavně budovat vztah a důvěru zákazníka ke značce. Jak správně budovat svoji značku? Na co zákazník nejvíc slyší nebo jak svou značku nejrychleji zviditelnit?

Shlédnout podcast

 

Nalákejte do svého fitka klienty Marketingové strategie I (2).jpg

Jak se odlišit od jiných fitness klubů?

Fitness průmysl postupuje vpřed mílovými kroky. Výjimečný růst zaznamenaly v posledních letech zejména koncepty butik fitness, a to ve formě franšíz pro soukromá tréninková studia i komerční kluby. Pro majitele fitness center to znamená neustále rostoucí konkurenci. V tomto směru existuje několik věcí, které vás mohou od ostatních klubů odlišit a díky nimž si klienti uvědomí, že právě vy jste pro ně tou nejlepší volbou.

Přečíst článek

 

Nalákejte do svého fitka klienty Marketingové strategie I (3).jpg

Klientova důvěra nadevše: jak ji získat?

Jako profesionál, ať už v oblasti fitness nebo zdravého životního stylu, se můžete setkat s přístupem koučování zaměřeným na klienta. Úkolem trenéra je spolupracovat s ním a vést jej k vybudování soběstačnosti i sebepoznání, k vytyčeným fitness cílům, motivaci a inspiraci a celkově se snažit ho dostat na vlnu zdravého životního stylu. Proto je získání jeho důvěry je klíčové.

Přečíst článek

 

Nalákejte do svého fitka klienty Marketingové strategie I (4).jpg

Klíčové faktory návštěvnosti

Rozhodli jsme se s vámi podělit o čísla, která jsou výsledkem studií týkajících se členství. Hlavním cílem je si udržet širokou členskou základnu spokojených klientů.

Přečíst článek

 

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.