6 kroků k rychlejšímu fitness růstu

Správné digitální nástroje jsou dnes nezbytností. Namísto pouhého způsobu, jak udržet krok s konkurencí. Musíte najít způsoby, jak pro své klienty vytvořit poutavé a motivační zážitky, které jsou jak účinné, tak i inkluzivní. Klíčem k tomu je odměňování úsilí, protože je šité na míru jednotlivci a jde o víc než jen o schopnosti samotné.

1) Objevte digitální možnosti, které vám vyhovují

Správné digitální nástroje jsou dnes nezbytností. Namísto pouhého způsobu, jak udržet krok s konkurencí. Musíte najít způsoby, jak pro své klienty vytvořit poutavé a motivační zážitky, které jsou jak účinné, tak i inkluzivní. Klíčem k tomu je odměňování úsilí, protože je šité na míru jednotlivci a jde o víc než jen o schopnosti samotné.

Společnost Myzone vytvořila MEPs (Myzone Effort Points) neboli "MyZone body úsilí" a umístila je do jádra své nabídky, aby odměnila nejen úsilí, ale také aby toto úsilí přirovnala k pokynům Světové zdravotnické organizace pro fyzickou aktivitu – cílem je 1 300 bodů za měsíc.

Myzone gamizuje kondici a zvyšuje motivaci, což vede k tomu, že členové zůstávají v posilovně o 24 procent déle než kluby, které Myzone nepoužívají. Dělá to pomocí displejů umístěných v klubech, pomocí aplikace a vzdálených tréninků, které lze použít jako nabídku pro členy odkudkoli.

2) Vzdělání je vždy zásadní

Stručně řečeno, většina z nás neví, čeho jsme schopni dosáhnout, dokud to jednoduše nezkusíme. To platí pro každého, od začátečníků až po profesionální sportovce, kteří hledají to jedno procento navíc.

Učení se o našem těle a větší pohodlí v různých stupních úsilí je jádrem toho, co Myzone dělá. Právě toto porozumění a vzdělávání udrží lidi v pohybu po delší dobu. Už nejde jen o to, pomáhat lidem, aby porozumněli výhodám cvičení – to bylo v posledních několika letech znovu a znovu zdůrazňováno. Máme štěstí, že důležitost fitness průmyslu je dnes na vrcholu; nyní je čas dát lidem nástroje, aby rozpoznali své individuální potřeby fyzické aktivity a provedli pozitivní změny chování, které jim již zůstanou.

Pokud jde o váš vlastní profesní rozvoj, hledejte vzdělání, které vám umožní přinést tyto výhody i svým členům hned na začátku jejich fitness cesty.

3) Partnerství jsou mocnější, než si myslíte

Největší výhody již nepocházejí z „hordování“ vašich znalostí a zkušeností. Více lidí se spojilo s podniky prostřednictvím věrnosti značce nebo jednoduše jen časem a tradicí. To znamená, že kromě snahy o vytvoření vlastního know-how, které členové používají, jsou klíčová i partnerství.

Myzone se pomocí analogu, ANT+ a Bluetooth, připojuje k vybavení gymu, Apple Watch, Wear OS (dříve Android Wear), Garmin a Samsung Galaxy. Integruje se také s aplikacemi třetích stran, jako jsou MapMyRun, Strava a MyFitnessPal. Pro výhody v tělocvičně je Myzone přátelské i k dalším technologiím, včetně Life Fitness, Les Mills, Wattbike, Precor, Concept 2 a dalších.

Tato partnerství by se měla týkat integrací vybavení a aplikací, které prospívají životnímu stylu vašich členů (nejen tomu, co máte ve svém fitku), ale mohou být mnohem víc než to. Zamyslete se nad místními podniky ve vaší oblasti, které jsou v souladu s tím, čeho chce vaše komunita dosáhnout.

Ať už jde o zdravé restaurace, sportovní obchody, předplatné, nutriční partnery – nebo jakoukoli jinou příležitost – buďte si jisti, že nepromeškáte šanci se spojit a přidat tak hodnotu pro obě strany.

6 kroků k rychlejšímu fitness růstu s MyZone (1).jpg

4) Výzvy inspirují lidi, aby pokračovali

Je velice důležité odměnit úsilí a nejlepším způsobem, jak toho dosáhnout, je nastavit výzvy, které zaujmou, motivují a povedou lidi k odpovědnosti za jejich vlastní úroveň fyzické aktivity.

Viděli jsme, že individuální a týmové výzvy mají obrovský vliv na budování „rozruchu“, udržují členy v pohybu a spojují lidi zábavným způsobem, který je příjemný pro všechny. I když se soutěživý duch skutečně nastartuje, přiměje komunikovat i takové lidi, kteří to dříve nedělali – vzájemně si gratulovat k dosaženým úspěchům, sdílet nápady na cvičení nebo inovovat cvičební programy, aby získali více bodů k dosažení svých osobních cílů.

Individuální výzvy jsou skvělým výchozím bodem. Například každý, kdo za měsíc splní pokyny Světové zdravotnické organizace pro fyzickou aktivitu, bude zařazen do slosování o ceny. Tímto způsobem každý člen ví, že nezáleží na tom, zda jste v posilovně každý den nebo jednou týdně. Pokud splníte standard, máte šanci na výhru.

Odměny za tyto výzvy mohou být zdvořilostní od jiných místních firem, s nimiž jste spolupracovali nebo uzavřeli protichůdnou dohodu k vzájemnému prospěchu. Dalšími možnostmi jsou interní odměny, jako je merch, kurzy či workshopy, nebo například měsíční volno. Fantazii se meze nekladou.

6 kroků k rychlejšímu fitness růstu s MyZone (3).jpg

5) Zaměřte se na pomoc ostatním soustředit se

Dejte svým členům podnět, aby se zaměřili na své cíle a výkon – nespoléhejte na všední stereotypy typu „chci zhubnout“ nebo „chci budovat svaly“. Funkční kondice a soustředění se na definovaný cíl nebo úspěch přináší více výhod než abstraktní důvody „bylo by hezké mít…“.

Přemýšlejte o tom, jak by se někdo mohl cítit, kdyby se vypracoval na nějakou soutěž nebo prostě jen dokončil závod jako je například Spartan race. Soustřeďte se na zajímavé cíle. Pomozte klientům si zvolit konkrétní úspěch např. ve zvedání závaží nebo je přihlaste na fitness školení, které je láká. Výsledkem bude i kýžená ztráta hmotnosti nebo nárůst síly.

Pokud se můžete zeptat na otázku „proč“, stojí za to je inspirovat, aby se hlouběji ponořili do úvahy. Nenechávejte je u „chci zhubnout“. Ptejte se proč? Důvody se budou značně lišit, ale ať už jde o to, být déle zdravější, být inspirací pro rodinu nebo zlepšit myšlení a duševní zdraví, pro osobního trenéra nebo účastníka kurzu je tato informace cenná. Každý je určitě radši za takový to osobnější přístup.

Trénink srdeční frekvence nabízí okamžitou edukaci o aktuální fyzické kondici a provází každého krátkodobými i dlouhodobými cíli. Zaměření se na jednotlivé zóny od tréninku k tréninku nejenže ukáže přesnou úroveň úsilí, které může člen vynaložit nad určitý rámec, ale pomůže mu to vědět, kdy může zabrat, kdy se naopak zotavit a jak je na tom s postupem času.

6 kroků k rychlejšímu fitness růstu s MyZone (2).jpg

6) Komunita by pro vás měla být vším

Nejdůležitější je být tu pro své členy. Provedením kteréhokoli z těchto kroků oslovíte více lidí ve vašem okolí a zároveň proniknete hlouběji do místní sféry.

Přivítejte své klienty i nové potencionální členy, překvapte je a potěšte je tím, co v tuto chvíli nabízíte. Rozvíjejte své služby a snažte se být vždy krok před konkurencí.

Je to všechno o odměňování úsilí a hledání těch správných partnerů, kteří mohou vašim členům přinést největší hodnotu pro jejich fyzickou i psychickou aktivitu.

 

Chcete zjistit o MyZone více? Ozvěte se nám

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.