Mobilní technologie: Jak je využít s láskou k pohybu?

Lidé narození mezi lety 1979 a 1996 tvoří čtvrtinu britské populace. Na rozdíl od předchozí generace nahlížejí na současný svět pozitivněji a nebojí se využít možností, které nabízí. Lidé této věkové skupiny se navíc stále více začínají zajímat o zdravý životní styl, fitness a wellness. Hledají zde pomoc a záchranu před hektickým stylem života, který je pomalu ubíjí. Podobné je to i u nás v Česku. V 3D FITNESS jsme se zamysleli nad tím, jak bychom této věkové skupině mohli vyjít maximálně vstříc tak, aby se nebála využít veškerých na fitness trhu dostupných možností.

Lidé narození mezi lety 1979 a 1996 tvoří čtvrtinu britské populace. Na rozdíl od předchozí generace nahlížejí na současný svět pozitivněji a nebojí se využít možností, které nabízí. Všímají si příležitostí a šancí, které je mohou dovést k úspěchu a které jako takové přicházejí každý den. Na druhé straně, život v globalizovaném světě, do jejich životů přináší o poznání více tlaku, stresu a úzkosti, než kterým byli nuceni čelit jejich předkové. To je zřejmě jeden z hlavních důvodů, proč se lidé této věkové skupiny postupně stále více začínají zajímat o zdravý životní styl, fitness a wellness. Hledají zde pomoc a záchranu před hektickým stylem života, který je pomalu ubíjí.

Podobné je to i u nás v Česku. I zde tvoří lidé narození mezi výše zmíněnými lety velkou část současné populace a i zde si žádají odpočinku nutného pro celkovou vitalizaci těla i mysli. Jak jinak by bylo možné ustát šílené pracovní tempo, které nám dnešní doba diktuje? S láskou k pohybu, s láskou ke všem, kteří jej milují stejně jako my, jsme se ve 3D FITNESS zamysleli nad tím, jak bychom této věkové skupině mohli vyjít maximálně vstříc tak, aby se nebála využít veškerých na fitness trhu dostupných možností. Samozřejmě, že jsme jednali s přihlédnutím k jejich pohledu na svět, k hodnotám, které vyznávají a to tak, aby se tito lidé necítili být do ničeho tlačeni. Naším cílem je, aby se láska k pohybu rozšířila do všech koutů naší kouzelné země a abychom tak umožnili všem, kteří o to mají zájem, čerpat z benefitů, které pravidelný pohyb přináší nejen tělu, ale i mysli a duši.

Neustále online

Athletic Young Man Doing a Planking Exercise at Home While Watching Movie on his Tablet Computer.

Pro věkovou skupinu 21 – 38 let, která je pro nás v tomto článku klíčová, jsme zvolili přezdívku millenials. Millenials jsou neustále zapnutí. V tom smyslu, že hojně využívají mobilních technologií, které jsou sami o sobě jedním z hlavních znaků globalizované společnosti. Díky nim jsme si tak blízko, a zároveň tak daleko. Odmyslíme-li si však všechny negativní aspekty, které mobilní technologie přinášejí, zůstane nám skutečnost, že pro svět fitness jsou ohromným přínosem. Proč? Protože umožňují téměř absolutní personalizaci téměř jakéhokoliv cvičení, které vás napadne. Jenže to millenials nevědí. Nebo alespoň ne všichni. Nebo to vědí, ale nevyužívají toho.

Touha sdílet: Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat

Většina z nich si totiž mobilní technologie pojí především se sociálními sítěmi, jako jsou Facebook, Twitter, Instragram, či Snapchat. Zde tráví velkou část svého volného, a mnohdy bohužel i pracovního, času. Surfují po internetu a hledají tu různé věci. Kamarády, partnera, lásku, pochopení, inspiraci. Nebo se jen tak snaží zkrátit si dlouhou chvíli a alespoň zdánlivě uniknout na chvíli z života, který je nebaví, nenaplňuje, možná i frustruje. Sledují příspěvky ostatních a tiše se jim smějí, nebo jim naopak závidí. Sdílí zde fotky svých ideálů krásy, sdílí zde své fotky, aby všem ukázali, jak jsou šťastní a spokojení. Do svých domovů se ale po propracovaných dnech vrací unavení, skleslí a bez energie či chuti se věnovat čemukoliv smysluplnému. A tak je nejjednodušší připojit se a vyměnit si pár slov s přítelem po viberu či messengeru a jít spát, aby se probudili do dalšího stejně šedého dne.

S láskou k pohybu a pospolitosti

3xe 1

Ačkoliv to na první poslech může znít poněkud neuvěřitelně, skutečností je, že vytržením z onoho sociálně-mediálního stereotypu, který millenials připravuje nejen o náladu, ale i o kreativitu a inspiraci, se může stát zařazení pravidelného pohybu. Takového, který v sobě bude zahrnovat jejich oblíbený životní aspekt – sociální média! Pohyb jim zároveň dá vše, co podvědomě vyhledávají u sociálních médií. Příslušnost ke komunitě, pochopení, zájem a možnost sdílet zážitky a povídat si o nich s lidmi, které zajímá totéž. To všechno totiž přináší dobře zvolené skupinové cvičení, nebo individuální trénink s připojením k online komunitě, která se věnuje tomu samému. Dnes již není problém zapnout si Endomondo, jít si zaběhat a poté své výsledky sdílet a konzultovat s ostatními, kteří mají stejné či podobné zájmy. Dnes již není problém zajít si do fitka, otevřít si v softwaru oblíbeného cvičebního stroje Matrix svá uživatelská data, sledovat progres a popovídat si o tom se sousedem, který cvičí na sousedním stroji. Nové vztahy, nové možnosti, a život v reálném světě. To je to, co přináší spojení mobilních technologií a lásky k pohybu.

Potřeba ztotožnit se

A i zde, ve skutečném světě fitness a wellness, si millenials mohou najít své vzory, které tak urputně vyhledávají na sociálních médiích. Těmi vzory se mohou stát oni sami. Tomu napomáhá široká paleta všech možných sportovních značek nabízejících pěkné a kvalitní oblečení, které je nejen líbivé, ale i funkční. Oděni do sportovní módy Adidas, Nike, Reebok či Nebbia si millenials zvyšují sebevědomí a získávají motivaci pro dosahování výkonů, o kterých se jim dříve ani nesnilo. Náhle se mění i cílová skupina vyhledávání na sociálních médiích – vstupují do různých motivačních a sportovních skupin, vyhledávají fotky oblíbených sportovců. To vše však s ohromným rozdílem oproti předchozímu původnímu stavu – nežijí ve virtuálním světě, žijí v reálném světě, v němž se prostřednictvím mobilních technologií přibližují lidem, kteří mají stejné zájmy a vyznávají stejné hodnoty jako oni. Takový je přínos mobilních technologií spojených s láskou k pohybu. Jedná se o přínos, který se pozitivně odráží na vnější i vnitřní schránce člověka. Fit člověk je zdravý, spokojený, má kolem sebe lidi se stejnými koníčky a využívá čas způsobem smysluplným pro své fyzické i emoční rozpoložení.

crop-1107807-bb-image-foto-2

Vlastní pravidla

Vlivem toho všeho přestávají millenials mít potřebu ztotožnění se s někým jiným a přestanou mít chuť zavděčit se každému pozitivními příspěvky a líbivými fotografiemi na sociálních médiích. Náhle si uvědomí svou vlastní hodnotu jako člověka, který se sám sobě líbí, má se rád a je se sebou spokojený. S tím souvisí přirozená potřeba vytvořit si svá vlastní pravidla, která vyhovují mně a která mi pomáhají srovnat se s tlakem, který je na mne každý den kladem. Millenials si začínají vytvářet vlastní řád, jehož tempo udává právě pravidelný pohyb. Jemu uzpůsobí ostatní program, jídelníček, spánek. Díky němu dokáží rozlišit čas pro práci, pro pohyb, pro odpočinek a relaxaci. Náhle naleznou kouzlo chvil, které mohou trávit sami se sebou při běhu přírodou, při četbě knížky, nebo při vycházce s přáteli. Život dostává nový smysl, jehož tvůrcem jsou oni. A vzpomínáte, co bylo na začátku? Člověk, který před svým životem utíká do virtuálního světa plného domnělé inspirace, domnělých přátel a domnělé pohody.

3D FITNESS – prostředí pro vzájemné potkávání se

DSCN5892

Cílem našeho konceptu a myšlenky lásky k pohybu je tedy v duchu se současným fitness a wellness trendem spojit lidi s podobnými hodnotami a zájmy. Ať už na půdě našeho fitcentra 3D FITNESS v Žamberku, nebo v prostředí naší 3D FITNESS ACADEMY v Praze, se můžete potkat s lidmi, které spojuje láska k pohybu a společně s nimi i sami se sebou hledat štěstí, spokojenost, harmonii a vyrovnanost. Protože to je to, co nám pohyb dává. Využijme toho a berme plnými hrstmi. A neodsuzujme mobilní technologie. Ony nejsou špatné. Špatnými se stávají pouze v případě, že jsou využívány způsobem nevhodným pro osobní rozvoj jednotlivce. Což se v souvislosti s pravidelným pohybem ve smyslu péče o fyzickou i emoční schránku rozhodně nemůže stát.

S láskou k pohybu
        Váš 3D FITNESS tým

Stačí chtít.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

KONTAKTUJTE NÁS
Business, Equipment, E-commerce, Academy, Gym
Rádi vám poradíme i s vaším fitness