Lepší orgasmus – Nestabilní polohy, které vám ho zařídí

O tom, že kvalita ženského intimního života souvisí mimo jiné také se sportem, vědci několik posledních let nepochybují. S velkou vlnou funkčního tréninku ve světě je stále jasnější, že pro zvýšení kvality prožitku při sexu můžete leccos udělat správným cvičením. Chce to doslova nestabilní polohy při cvičení s bosu nebo overbally! V článku se však dozvíte i další zajímavé názory master trenéra Vaška Rázla.

orgasmbigstock-Woman-Holding-Finger-To-Lips-27412100

O tom, že kvalita ženského intimního života souvisí mimo jiné také se sportem, vědci několik posledních let nepochybují. S velkou vlnou funkčního tréninku ve světě je stále jasnější, že pro zvýšení kvality prožitku při sexu můžete leccos udělat správným cvičením.

Chce to doslova nestabilní polohy při cvičení s bosu nebo overbally! V článku se však dozvíte i další zajímavé názory master trenéra Vaška Rázla.

Nebudeme chodit kolem horké kaše

Nejprve ale Hanka Bubníková, trenérka 3DFA mimo jiné se specializací na balanční pomůcky:

hana bubnikova

„Vše v souvislosti s tímto tématem se odvíjí od posílení svalů pánevního dna,“ vysvětluje Hanka a doporučuje bosu, overbally i další pomůcky funkčního tréninku.

Jejich správné používání totiž vede ke komplexnímu zapojení svalových skupin. Pravidelným cvičením ženy předcházejí i nepříjemnému problému s inkontinencí. Hanka ale připomíná, že je nutné cvičit opravdu správně, aby měl trénink smysl a efekt.

„Nejdůležitější je technika při každém cviku a pak jde vše.“

bosu balanční podložka růžováNáš tip: Růžové Bosu teď v e-shopu s 10 % slevou

Většina žen obvykle cvičí svaly pánevního dna nevhodným způsobem

Master trenér Vašek Rázl konstatuje, že drtivá většina žen obvykle cvičí svaly pánevního dna nevhodným způsobem.

vasek razl

„Studia, kde nabízejí speciální cvičení pro ženy na pánevní dno většinou nemají problém s návštěvností. Zkuste ale pár takových míst navštívit a zjistíte, že jste cvičily ve všech studiích téměř totéž,“ tvrdí Václav Rázl a pokračuje:

„80% času jste proležely na zádech, představovaly si přerušování čurání,  podsazovaly pánev, zatínaly břišní svaly a hýždě. Proč ale má tolik žen problémy inkontinencí a jinými průvodními znaky oslabeného pánevního dna? Když se jich budete ptát, zjistíte, že naprostá většina z nich v práci sedí a i mimo zaměstnání se k pohybu nedostanou.

Mění se jim držení těla, přestávají fungovat ideální hybné vzorce a mozek si nalézá náhradní řešení, které se pak vkrade do jejich motoriky. Začne se měnit i stereotyp dýchání a všem těm změnám se nevyhne ani spolupráce ostatních svalů se svaly pánevního dna. Žena se rozhodne problém řešit a dorazí v dobré víře někam, kde jí místo pohybu a aktivace celotělových vzorců, položí na zem a nutí ji nadzvedávat pánev. V této pozici jsou ale na svaly pánevního dna kladeny minimální nároky. Cvičení se v podstatě skládá z izolované aktivace svalů pánevního dna.

Jenže nám nejde o izolované posilování, ale o znovunabytí celosvalové spolupráce a o navrácení funkce. Nechceme hledat ztracený ideální stav řešením následků, ale podívat se na zoubek příčině. Pokud znovu napřímíte páteř, stabilizujete, ale zároveň rozhýbete hrudní koš, lopatky se stanou oporou pro pohyb rukou, v kyčlích a ramenou bude zase převažovat zevní rotace, bránice začne opět plnit v plné míře nejen dýchací, ale i stabilizační funkci, tak se zlepší i činnost této intimní oblasti.“

Fitness nářadí

Mnoho žen zažívá při sportu orgasmus

Podle vědců zažívá orgasmus při sportu mnoho žen a souvislosti mezi pohybem a intimním životem jsou předmětem rozsáhlých studií. Debby Herbenicková z Indiana University, stála v čele výzkumu, který před třemi lety přišel se zajímavými čísly.

Podle nich 40 % žen zažilo orgasmus při sportu alespoň 10x v životě, aniž by na sex přímo myslely. Většina se dokáže ovládnout, ale 20 % těchto žen mělo se skrýváním svých pocitů velké potíže.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.