Cviky s vahou vlastního těla – THE BEST OF!

Cvičení s vahou vlastního těla je skvělý způsob, jak se dostat do kondice. A protože je cviků spousta, vybrali odborníci z 3D FITNESS pár horkých tipů.

Cviky s vahou vlastního těla jsou mimořádně účinné

Cvičení s vahou vlastního těla je skvělý způsob, jak se dostat do kondice. A protože je cviků spousta, vybrali odborníci z 3D FITNESS pár horkých tipů.

Na skvělém videu v tomto článku ukáže velmi fyzicky zdatný muž v posilovně hned 44 variant cvičení. To je hodně a tak trenéři z 3D FITNESS Academy vybrali každý několik favorizovaných cviků, aby vás inspirovali.

Jakub Wurzel podotknul, že chlapík na videu je skvělý atlet a většina cviků je pro středně zdatného atleta neproveditelná. A připomněl důležitý fakt, že pro každého klienta se hodí něco jiného. V tom se s dalšími kolegy shodnul.  Nakonec však vybral: Spiderman Push Ups, Pistol Squat, Muscle Up a Superman Push UP.

Václav Rázl jmenoval šest cvičení. Clapping pull-ups, Crucifix Push up, One arm hanging leg lifts, Ab crunch shredder dips, Lalanne push ups a Standing ab wheel roll outs.

Honza Marvan volil takto: Mountain climbers, Jumping lunges, Dragon flags, Spiderman Push ups a Muscle Up.

category-bottom

 5 dobrých důvodů proč cvičit s vahou vlastního těla:

  1. Zhubnete a hlavně zpevníte postavu. Dokážete budovat a rozvíjet svaly komplexně
  2. Jde o nejbezpečnější formu posilování. Riziko zranění je minimální, jestliže budete provádět cviky správně.
  3. Zlepšíte svou sílu, vytrvalost i flexibilitu
  4. Tělo si oddechne – konečně získá rovnováhu v zatížení svalů. Odmění se lepším držením, což vede k odbourání bolesti zad, hlavy apod.
  5. Cvičení není náročné na pomůcky. Vystačíte si s pohodlným oblečením a vlastním tělem.

Náš tip: Pro cvičení s vahou vlasntího těla skvěle využijete i náčiní TRX nebo Gun-ex.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.