Cvičení jako prevence cukrovky

Může za to špatný životní styl, nezdravé jídlo, málo pohybu a stres. Cukrovka. Jedna z civilizačních chorob. Nemocí trpí miliony lidí po celém světě a podle odhadů by jich v roce 2035 mohlo být až neuvěřitelných 600 milionů!

Může za to špatný životní styl, nezdravé jídlo, málo pohybu a stres. Cukrovka. Jedna z civilizačních chorob. Nemocí trpí miliony lidí po celém světě a podle odhadů by jich v roce 2035 mohlo být až neuvěřitelných 600 milionů!
 

Overweight woman with fresh carrot and bathroom scale. Weight loss concept.

ZAÚTOČ NA CUKROVKU CVIČENÍM!

Cukrovka je charakteristická výskytem nadměrného množství cukrů v krvi. Dělí se na dva typy:

Diabetes 1. typu – méně častá forma, postihuje spíš mladší osoby do 35 let. Pacient musí celý život jako lék užívat inzulin.

Diabetes 2. typu – nejrozšířenější druh. Nejčastěji jí trpí lidé středního a pozdního věku, v 80% případů lidé s nadváhou a obezitou.

Vědci z University Collage London ve spolupráci s Cambridge University prokázali, že 150 minut lehkého cvičení týdně sníží riziko rozvoje cukrovky o 26%. To je zhruba 20 minut denně! A to přece dokáže každý.

cukrovka3
„Naše výsedky naznačují, že cvičení dokáže zpomalit nebo zvrátit globální nárůst cukrovky 2. typu,“ říká Andrea Smith z UCL Health Behaviour Research Centre.

Průzkum lze považovat za největší svého druhu. Vědci analyzovali výsledky testů více než milionu lidí z USA, Asie, Austrálie a Evropy. Závěry potvrzují, že riziko onemocnění dokáže snížit jakékoliv množství fyzické námady. A jdou ještě dál! Lidé, kteří cvičí pravidelně každý den, můžou snížit pravděpodobnost onemocnění o 40%. Aneb čím víc cvičení, tím menší riziko.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.