Co motivuje členy k návratu do posilovny? Americká studie odhaluje trendy

Jaká je motivace pro členy, aby se vraceli do fitness klubů? Přinášíme vám výsledky americké studie, která odhaluje trendy.

Co motivuje členy k návratu do posilovny?

  • Umístění a cena jsou pro spotřebitele hlavními faktory při výběru fitness centra
  • Obavy z přítomnosti nemocných lidí jsou jedním z důvodů, proč se nevracet do posiloven
  • Studie pochází ze zprávy o stavu fitness průmyslu 2021 od společnosti Mindbody
  • Průzkum ukazuje, že více než třetina členů si stále vybírá svůj klub podle umístění nebo podle ceny

Fitness sektor v době COVID je bezpečný. Studie fitness v USA, UK a ČR 1.jpeg

Umístění a cena jsou hlavními faktory, které klienti zvažují při výběru fitness klubu – zatímco obavy z pobytu v blízkosti případných nemocných lidí jsou hlavním důvodem, proč se do posiloven nevracet.

Zjištění pocházejí ze zprávy o stavu fitness průmyslu 2021 od společnosti Mindbody, která provedla průzkum mezi spotřebiteli i wellness značkami, aby pochopila, jak se fitness průmysl během pandemie posunul – a kam bude směřovat v nadcházejících měsících.

Průzkum ukazuje, že více než třetina členů si stále vybírá svůj klub buď kvůli umístění (37 procent), nebo podle ceny (36 procent), což je trend před pandemií.

Co se však změnilo, jsou hygienické podmínky a čistota studií i klubů. To je nyní taktéž klíčovým hlediskem a přesně třetina (33 procent) spotřebitelů to uvádí jako důvod, proč si ten onen klub vybrat.

Pokud jde o důvody neochoty vrátit se do fitness klubů, tak více než jeden ze čtyř respondentů (29 procent) uvedl, že jim není příjemné vědět, že ne všichni účastníci jsou očkováni, zatímco dalších 24 procent uvedlo, že jim nevyhovuje být v blízkosti ostatních.

Nová prémiová řada posilovacích strojů AXIOM překoná vaše očekávání10.jpg

Studie také poukazuje na dopad virtuálního a digitálního fitness na úroveň členství v klubech. Tento dopad může být menší, než se původně předpokládalo. 17 procent spotřebitelů uvedlo, že by se do fyzické posilovny nevrátili kvůli tomu, že během tohoto období si zvykli na nový režim digitálního fitness.

Zpráva také naznačuje, že provozovatelé nabízející rozmanitost cvičení (jak ve virtuálním, tak i fyzickém prostředí) mají obrovskou výhodu.

Velká většina respondentů průzkumu uvedla, že upřednostňuje fitness studio nebo posilovnu s různými typy cvičení – muži (69 procent) a ženy (64 procent).

Pandemie zřejmě také ovlivnila ochotu spotřebitelů vyzkoušet něco nového – více než polovina všech respondentů (52 procent) uvedla, že jsou otevřenější novým cvičením než před pandemií.

Studie také ukazuje, že fitness sektor hlásí mnoho ze stejných výzev, kterým vždy čelily – včetně získávání a udržení zákazníků – optimalizace procesů a technologií se stala důležitější než kdy jindy.

Fitness sektor v době COVID je bezpečný. Studie fitness v USA, UK a ČR 2.jpg

„Pokud jde o obchodní výzvy, na prvním místě je přivádění nových zákazníků. Udržení jak zákazníků, tak i zaměstnanců, zůstává stejně velkou výzvou jako vždy, ne-li větší. Kromě toho téměř polovina fitness značek (45 procent franšízových a 42 procent nefranšízových organizací) uvedla, že se potřebují naučit, jak efektivněji optimalizovat podnikání. COVID nás všechny od sebe oddělil, což dalo větší pozornost na sílu softwaru pro obchodní operace. Schopnost spolupracovat a podnikat online již není jen otázkou efektivity a pohodlí – nyní je nezbytná pro přežití a růst,“ říká Mindbody.

Více než třetina všech fitness značek také uvedla, že má potíže se získáním kapitálu, který potřebují k růstu: 38 procent v současnosti využívá komerční podnikatelské úvěry a dalších 34 procent uvádí, že ho plánují získat během příštích 6 měsíců.

Pokud jde o předpovídání budoucích trendů, zpráva Mindbody naznačuje, že diverzifikace bude pokračovat, protože operátoři chtějí přijmout vícekanálový přístup, který zahrnuje jak fyzická místa, tak digitální svět.

Spotřebitelé hledají fitness a wellness služby víc, jak kdy předtím – je na provozovatelých, aby maximalizovaly příležitosti. Nyní je čas na přijetí technologií, najmutí a udržení špičkových talentů a vytvoření výjimečných zkušeností pro zákazníky.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.