7 cest, jak zlepšit trénink s pomocí sociálních médií

Ať už se snažíte zbavit závislosti na gauči a dobrém jídlu a nahradit ji zahájením pravidelných tréninků, nebo se připravujete na závod či soutěž, pravděpodobně budete mít seznam cílů, kterých budete chtít dosáhnout. Pro jejich splnění se skvěle hodí sociální média! Lze je velmi snadno a šikovně využít pro podporu vašeho fitness snažení a s jejich pomocí tak zlepšit svůj trénink.

Ať už se snažíte zbavit závislosti na gauči a dobrém jídlu a nahradit ji zahájením pravidelných tréninků, nebo se připravujete na závod či soutěž, pravděpodobně budete mít seznam cílů, kterých budete chtít dosáhnout. A řekněme si to na rovinu, najít v zimě, nedlouho po Vánocích, motivaci ke cvičení, je pro některé z nás opravdu těžké.

Naštěstí je tu pomocník, který je připraven postarat se o to, abyste motivaci neztráceli a nevzdávali se tak vysněných výsledků. Jsou to sociální média. Nenechte se mýlit myšlenkou, že při tréninku mohou nanejvýše rozptylovat a odvádět pozornost jinam. Opak je pravdou. Sílu sociálních médií lze totiž velmi snadno a šikovně využít pro podporu vašeho fitness snažení. Stačí vědět, jak na to.

7 cest, jak zlepšit trénink s pomocí sociálních médií.

Když vidíme, jak jsou jiní ve sportu úspěšní, může to podnítit naši touhu po dosažení podobných úspěchů. Pokud se naučíme správně nasměrovat tuto vrozenou tendenci ke srovnávání, můžeme sociální média využít k tomu, aby nás motivovala k výkonu a dosažení stanovených cílů.

Tipy na využití sociálních médií, které vám pomohou vylepšit motivaci k cvičení

1. Připojte se ke komunitě.

Online komunity na stránkách Instagramu, Facebooku nebo dokonce v rámci určitých aplikací vám umožňují spojit se s lidmi po celém světě a sdílet svou cestu na relativně anonymní platformě, která je k dispozici nepřetržitě. Povzbuzení ostatních je možná největší síla, kterou mohou sociální média nabídnout.

Tyto podpůrné online skupiny se mohou stát neuvěřitelně silným zdrojem nutným pro překonání překážek, které vás při cestě za vysněným tělem zaručeně potkají. Bez ohledu na to, zda se chcete pochlubit prvním striktním shybem, bezchybným klikem, nebo jen potřebujete motivaci k tomu, abyste vstali a šli něco dělat, v komunitách najdete to pravé, co zrovna potřebujete.

2. Sdílejte na sociálních médiích selfíčko v akci

Sdílení selfie při tréninku vám může pomoci s hubnoucími cíli.

Výzkumy ukazují, že sdílení selfie vám může pomoci s hubnoucími cíli. Obzvláště inspirující jsou především fotografie „před“ a „po“, které fungují jako velká motivace k tomu, abyste se drželi zdravých návyků. Připojte se do nějaké skupiny či online komunity a sdílejte své výsledky s ostatními. Slova chvály a ocenění pohladí po duši a nedovolí polevit v nastaveném režimu. Není nic inspirativnějšího než procházet příspěvky ostatních, kde nemusí být pouze fotografie osob, ale najdete zde také zdravé recepty a tipy či triky na cvičení i hubnutí.

3. Zveřejněte své plány

Pokud máte v tréninku nějaký cíl, cílové závodní tempo nebo konkrétní závod, podělte se o něj s ostatními a zveřejněte ho. Vědomí, že jste se zavázali k práci, tréninku nebo nadcházejícímu závodu, a že ostatní budou sledovat váš pokrok na internetu, skrze sociální média, vás může motivovat k tomu, abyste se snažili, a to i v případě, že si to nutně nepřejete.

Skvělým prostředkem motivace je i strava. Možnost sledovat v reálném čase, jak se stravují ostatní sportovci, včetně skutečných profesionálů, kteří sdílí své profily, může být neutuchajícím zdrojem inspirace, motivace i nadšení a chuti do fitness života. Můžete také podnítit přátelskou konkurenci a přihlásit se k nějaké výzvě, kterou mnohá sociální média podporují.

4. Dejte výzvu

Povzbuzení od ostatních je možná největší síla, kterou mohou sociální média nabídnout všem, bez rozdílu.

Sociální média jsou skvělým prostředkem, jak zapojit pohyb do svého života.

Malá konkurence nikomu neublíží. Můžeme říci, že v mnoha ohledech je dokonce velmi prospěšná. Například fitness a sociální média, kde se stačí přihlásit a nahlédnout. Různých výzev i soutěží jsou plné stránky. Sdílejte své zkušenosti a učte se ze zkušeností, o něž se dělí jiní. Paleta možností je skutečně široká. Velice oblíbená facebooková stránka je například 30denní výzva. Měsíční plány (tréninkové i stravovací) s různým fitness zaměřením vás dostanou do formy. Skvělé je, že v takové výzvě nejste sami, a díky fotografiím „před“ a „po“ opravdu vidíte kýžené výsledky. Ve všech případech se jedná o dobrý prostředek k tomu, jak zapojit pohyb do života, aby se stal jeho neoddělitelnou součástí.

5. Aktualizujte své příspěvky a zůstávejte pozitivně naladěni

Motivaci je snadné ztratit, když jste sami a nemáte nikoho, s kým byste se mohli podělit o své radosti i strasti, úspěchy i pády. Proto pravidelně aktualizujte své příspěvky na sociálních sítích a živě komunikujte s přáteli či členy skupin, jichž jste součástí. Dívky vždy rozveselí, když mohou komentovat sdílené příspěvky. Mnoho žen své nejlepší přátele potkalo právě prostřednictvím nějaké komunity. To ukazuje, jak silně mohou sociální média náš život ovlivnit a změnit.

Sociální média nepodporují pouze fyzickou zdatnost, ale také mentální kondici. Jeden z nejjednodušších způsobů, jak si udržet bdělý mozek? Konverzace! Instagram je plný pozitivních diskuzí. Účastněte se jich, komunikujte, sdílejte, komentujte. Od toho tu přeci jsou. Jenom pro vás a vaše potřeby! Tak jich využijte účelně, k podpoře vlastních cílů a nápadů.

6. Nezapomínejte na chytré technologie

Série strojů Matrix XE a 7XI vám poskytne komplexní fitness zkušenost, včetně propojení se sociálními médii.

Propojit se sociálními médii se můžete v dnešní době takřka kdekoli i na čemkoli. Moderní fitness centra nabízí tréninky na profesionálních fitness strojích, které mají zabudované chytré technologie a toto propojení umožňují. Skvělým příkladem jsou například cardio stroje MATRIX, řady XE a především 7XI. Můžete tak vyzkoušet běžecké pásy, eliptické trenažery, schodiště, steppery či ascent trenažery. Všechny tyto špičkové stoje vám umožní zadat vaše tréninkové výsledky rovnou na sociální média i do různých aplikací.

Série strojů Matrix XE a 7XI vám poskytne komplexní fitness zkušenost takového rozsahu, jakou jste ještě nezažili. Nejen, že budete držet krok se sociálními médii, ale během cvičení můžete sledovat i své oblíbené televizní pořady nebo se přenést do virtuálního prostředí horských stezek či písečných dun a odpoutat se od prostředí běžného fitness centra. My v 3D FITNESS s.r.o., dle vlastních zkušeností, můžeme jedině doporučit.

Každou návštěvu posilovny, si nyní díky MATRIX modelům zmíněných řad, můžete zpříjemnit a zjednodušit přístupem k vlastním fitness datům, účtům na sociálních médiích a oblíbeným aplikacím. Registrace nikdy nebyla jednodušší. A co je ještě lepší? Vaše osobní data se pokaždé načtou bezprostředně poté, co se přihlásíte. Že jste to ještě nikdy nezkoušeli? Přijďte se podívat do našeho studia 3D FITNESS Žamberk a tyto úžasné technologie zkuste. Budete nadšeni.

Cardio stroje MATRIX umožňují přístup k vlastním fitness datům, účtům na sociálních médiích i oblíbeným aplikacím.

7. Nastavte limity

Říká se, že všeho moc škodí a v případě sociálních médií to platí dvojnásob. Je totiž rozdíl ve využití zneužití. A u sociálních médií je tato hranice velmi tenká. Proto je nutné stanovit si jasné hranice, přes které jednoduše nepojede vlak. V opačném případě by totiž sociální média nebyla k užitku, ale ke škodě. Je důležité si uvědomit, že sociální média jsou pouze jedním nástrojem pro nastolení motivace k tréninku. A co tedy s tím? „Stanovte si, jakou dobu budete denně věnovat sociálním médiím a její výši nepřekračujte,“ radí experti.

 

 

Stačí chtít.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

KONTAKTUJTE NÁS
Business, Equipment, E-commerce, Academy, Gym
Rádi vám poradíme i s vaším fitness

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.