10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání

Kdo by neměl rád výzvy?! Výzvy jsou užitečné nejen pro růst podnikání, ale také pro udržení motivace klientů. Nejlepší ze všeho je, že mají tendenci vést je k lepším výsledkům, a tím pádem je udržovat i šťastnějšími.

Kdo by neměl rád výzvy?! Výzvy jsou užitečné nejen pro růst podnikání, ale také pro udržení motivace klientů. Nejlepší ze všeho je, že mají tendenci vést je k lepším výsledkům, a tím pádem je udržovat i šťastnějšími.

10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání 3.jpg

Proč provozovat cvičební výzvy?

1. Výsledky

Jako trenéři jsme v tomto oboru, abychom našim klientům zajistili výsledky! To je celý smysl naší profese – pomáhat lidem cítit se co nejlépe a nejzdravěji.

2. Doporučení

Když se vaši klienti cítí lépe a skutečně dosahují výsledků, řeknou to všem svým přátelům! Ústní marketing neboli "šeptanda" bude pro vaši firmu obrovská výhoda.

3. Motivace

Výzvy jsou také skvělé pro faktor konkurenčnosti. Na motivaci samozřejmě přidají i přívětivé ceny pro klienty. Avšak nebuďte zbytečně pod cenou, za kvalitní služby si lidé rádi připlatí.

10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání 1.jpg

Jak na cvičební výzvy?

Existuje tolik různých způsobů! Můžete nabídnout výzvy s různým časovým rámcem a různými možnostmi zaměření. Mohou být flexibilní nebo přísně dané. Mohou být bezplatné nebo placené. Můžete se rozhodnout, jak je přizpůsobit svému podnikání. Přemýšlejte o svém konečném cíli – růst, zapojení klientů, prodej, výsledky – a poté vytvořte výzvu, která tento cíl podpoří. Bez ohledu na to lze tyto nápady na cvičební výzvy upravit tak, aby vyhovovaly vašemu podnikání.

10 cvičebních výzev, které můžete vyzkoušet ve svém podnikání

Podělíme se o 10 nápadů na cvičební výzvy, které můžete implementovat ve svém podnikání, abyste pomohli motivovat své klienty (a zároveň rozšířili i své podnikání).

Cvičení Challenge #1 - 30denní pohybová výzva

Vyzvěte své klienty, aby udělali minimálně 10 000 kroků za den po dobu 30 dní v řadě. Můžete je nechat, aby synchronizovali své fitness hodinky a připojili se k ostatním členům do skupiny v rámci nějaké aplikace - například MYZONE. Tak se budou moci navzájem motivovat a inspirovat ke svým výkonům.

Cvičení Challenge #2 - 14denní sledování toho, co jedí

Nechte klienty sledovat a dosahovat denního výživového cíle po dobu 14 dní v kuse.

Cvičení Challenge #3 - 90denní hubnutí

Poskytněte klientům hubnoucí výzvu, do které zapojíte vaše TOP lekce z oblasti HIIT, kardia a funkčního tréninku. Cvičení po dobu 90 dnů můžete opět sledovat pomocí určité aplikace a vyhodnocovat tak výsledky. To by samozřejmě byla placená výzva, kterou byste mohli uvést na trh ještě před začátkem, abyste získali nové klienty. Nechte je pořizovat snímky, měřit své pokroky a sledovat všechna cvičení v aplikaci. Opět doporučujeme MYZONE. Zjistěte o MyZone více ZDE.

Cvičení Challenge #4 - 30denní výzva ke zdravým návykům

Pomozte klientům vybudovat si zdravé návyky. Ať už prostřednictvím nějaké aplikace nebo vámi vytvořenými pravidly.

Cvičení Challenge #5 - 8týdenní silový trénink

Mohl by to být předem připravený silový tréninkový program, který klienty bude učit o progresivním přetížení, správných technikách a možnostech silového tréninku vůbec a rovněž i to, jak si tyto cvičební návyky udržet i po skončení výzvy.

10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání 4.jpg

Cvičení Challenge #6 - Čtyřtýdenní výzva push up 

Nechte klienty každý den provést určitý počet kliků se zaměřením na formu a posílení.

Cvičení Challenge #7 - Čtyřtýdenní osobní nejlepší výzva

Nechte klienty, aby se na začátku výzvy rozhodli pro něco, na co se chtějí skutečně zaměřit a v čem být lepší. Může to být posílení jádra, zlepšení koordinace, počet tréninků každý týden, počet či opakování nebo zvednutá váha při cvičení, počet kroků každý den nebo týden? Cokoliv, co pomůže motivovat klienty a zlepšit tak jejich výsledky.

Cvičení Challenge #8 - Týdenní párová výzva

Nechcte klienty, aby si zvolili svého fitness parťáka, se kterým budou dosahovat společných cílů a přátelského soupeření. Zároveň se budou vzájemňte motivovat k lepším výsledkům. O to, jaké cvičení jim zvolíte, s nimi můžete prodiskutovat a vybrat to nejlepší, co jim bude vyhovovat. Takovýchto párů můžete mít více a můžete je jakkoli prohazovat. Této výzvě se meze nekladou. Může jít o jakýsi týdenní "kruháč" nebo zaměření na různé druhy tréninků. Na konci určitého období, kdy mají všechny páry odcvičeno, můžete společně výzvu vyhodnotit.

Cvičení Challenge #9 - 30denní výzva TRX

Vytvořte pro klienty intenzivní 30dení TRX výzvu. Ta může být jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé. Klienti se naučí perfektně ovládat závěsný systém, osvojí si správné techniky jeho používání, základní i pokročilé cviky a objeví kouzlo funkčího tréninku. TRX si po této výzvě jednoduše zamilují a navíc získají pevné a vyrýsované tělo.

10 cvičebních výzev pro motivaci klientů a rozvoj vašeho podnikání 2.jpg

Cvičení Challenge #10 - Čtyřtýdenní pohybová výzva

Trénujte klienty a vytvořte cvičební plán, který mohou dodržovat, a který zahrnuje silový trénink a pohyb každý den. To pomůže lidem ukázat, jak přidávají pohyb do svého dne kolem svého tréninku a povedou je k odpovědnosti za každodenní pohyb po dobu alespoň 4 týdnů. Existuje tolik skvělých nápadů na cvičení – a rozhodně více, než jsme zde sdílel. Oslovte stávající i budoucí klienty, zvyšte motivaci a výsledky a v konečném důsledku navyšte i své obchodní možnosti. Jediné, co musíte udělat, je být kreativní a vyzkoušet několik možností, abyste zjistili, co lidi skutečně láká a co funguje pro vaši oblast a klientelu.

Stačí chtít.

Rádi vám poradíme
i s vaším fitness

Realizujeme úspěšná fitness centra. Při naší práci vytváříme příjemnou atmosféru s klienty u malých i velkých projektů.

KONTAKTUJTE NÁS
Business, Equipment, E-commerce, Academy, Gym
Rádi vám poradíme i s vaším fitness

Získejte E-Book zdarma

Zadejte svůj e-mail a obdržíte komplexní návod, jak bezpečně a úspěšně obnovit provoz Vašeho fitness centra.

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů.